söndag 18 mars 2012

Långdraget

Virusen avlöser verkligen varandra här hos oss nu. Ända sedan jag började känna av min envisa förkylning den 7 Februari (Jag minns det, eftersom jag var på plastparty den kvällen) har sambon varit hemma och varit sjuk flwra gånger även han. Nu, när jag äntligen börjar att känna mig (nästan) helt bra igen, kontrar han åter med halsont och feber! Även dottern var rätt risig, och hemma från skolan hon också, ett par dagar förra veckan.
Det vill liksom aldrig ta slut!!

Nä, nog gnällt om det.
Snart dags att börja tänka på kvällsjobb. Eller, inte riktigt än, jag börjar ju inte förrän 15.30.



8 kommentarer:

  1. Jag säger bara: ENJOY!

    Och det är inte med ironi i rösten jag säger detta utan med avund!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Fia: Förstår precis hur deu menar... Det borde man tänka på oftare.

    SvaraRadera
  3. Åh så seeegt. Men nu måste det väl vara sista svängen av sjukor... eller?

    SvaraRadera
  4. Jobbigt när man smittar varandra! :/ (Jag visste att det fanns NÅGON fördel med att bo ensam..)

    SvaraRadera
  5. Men stackars!!! Tycker synd om dig!

    SvaraRadera
  6. Linda: Det hoppas jag verkligen!!

    Krulli: Det är även väldigt sjukt på jobbet...

    Fnulan: SÅ illa är det inte, men det är jäkligt jobbigt att aldrig bli riktigt bra... och nu har jag nyst en massa i kväll, så jag hoppas att det inte är en ny omgång!

    SvaraRadera
  7. Hoppas att ni kryar på er snart! Det går mycket envisa baciller nu. :/
    Vår katt var borta i 8 dagar! Så glad över att hon är hemma igen. :)
    Kram!

    SvaraRadera
  8. Känner igen det på pricken. Här är bacillerna som en karusell - de går bara runt runt SUCK! Hoppas ni blir av med era snart Kram

    SvaraRadera