torsdag 15 mars 2012

Vad jobbigt det blev nu

Jag (och även sambon) vart lite sugen på ost och kex och lite rödvin i kväll.

Sen kom vi på att ingen av oss orkar gå bort och handla ost och kex. Så det kan hända att det bara blir ett glas rödvin.
Faaast... jag vill ju ha ost och kex också (Tänk en krämig brie) så det lutar nog åt det hållet. Att jag får knalla bort alltså.


Fast, sen erkände sambon att vinet bara var till för att fungera som musöppnare, så jag tror jag köper en ostbit till mig själv bara ;)

6 kommentarer:

  1. Linda: Hahaha, vad vitsigt det blev! =)

    SvaraRadera
  2. Linda: Hahaha, vad vitsigt det blev! =)

    SvaraRadera
  3. Haha! Riktigt kul faktiskt. Du fick mig att skratta mitt i mitt elände. Tack!
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Erika: Det glädjer mig att kunna glädja dig! Kram!

    SvaraRadera