fredag 23 mars 2012

Fredagssummering

I dag har det varit full rulle heeela dagen. På jobbet 7-10.30, sen iväg med en kollega för aktivitetsplanering till 13. Efter det åt vi supergod lunch på ett Turkiskt ställe.


Sen var det dags för mig att flexa ut... Ner till stugan med spaden i högsta hugg! Jag flyttade en vildvin till ett bättre ställe, planterade prydnadsgräs, grävde upp en igenväxt rabatt som jag även la sten runt om. Plus en hel massa annat grävande och plock Sambon höll till inne och gjorde förarbetet för att måla innerväggarna.


Nu står en potatisgratäng med bacon i ugnen, mami är nyduschad och har parkerat rumpan i soffan med ett glas vin i handen. Because I'm worth it.

Tippar på att jag kommer att somna ovaggad i kväll...


Published with Blogger-droid v2.0.4

3 kommentarer:

  1. Du lär somna gott.
    Natti natt.

    SvaraRadera
  2. Avlånga sverige. Vi njuter av sol OCH snö. inga planteringar ännu

    Här lagades det mat och städades hela halva dagen.

    Förutom kvällen. Då vi käkat gott och druckit vin.

    SvaraRadera
  3. Låter ju helt fantastiskt!
    Tack för dina kommentarer hos mig!
    Kram!

    SvaraRadera