fredag 16 mars 2012

Helg


Lite så känns det när man har hela jobbarhelgen framför sig...
Men äh, jag slutar 14 i morgon och börjar inte förrän 15.30 på Söndag, så liiite ledigt har jag också!
I dag har jag ledig förmiddag och börjar inte förrän 13.30, så det blir lite tvätt och så innan det.

I dag bjuder jag på en liten Fredagsfräckis:

En nybliven brandman kommer hem från jobbet och berättar för frun om systemet de har på brandstationen:
- När ettan ringer tar vi på våra jackor, när tvåan ringer glider vi nerför stången och när trean ringer är vi redo att köra iväg. Och nu tänkte jag att vi skulle ha samma system här hemma. När jag ropar Ett - klär du av dig alla kläder, när jag ropar Två - hoppar du ner i sängen och när jag ropar Tre - sätter vi igång...
Hustrun tycker att det låter bra.
Följande kväll när mannen kommer hem ropar han Ett, varpå frun tar av sig kläderna. Han ropar Två och hon lägger sig i sängen. Han ropar Tre och de börjar ha sex.
Plötsligt skriker frun:
- Fyra.
- Mannen blir helt stilla och undrar:
- Vad betyder det?
- Mera slang, du är inte ens i närheten av elden...

1 kommentar:

  1. ha ha ha inget går upp mot en fredagsfräckis på en fredag. Man kommer i stämning direkt.
    Tack!

    Hälsningar
    Yohanna

    SvaraRadera