måndag 2 april 2012

En hel massa!!



Jobbat hela dagen, sen iväg med Buster till veterinären. Han var nöjd med hur såret hade läkt, men än får Buster inte gå ut. Nyrakad och denna kylan är ingen bra kombination.
Sen var jag bort och handlade den mesta påskmaten. Gott att ha det gjort.
Nu har jag en hel del att göra. Lite skrivjobb föt koloniföreningen, hitta påskpyntet, stryka dukar och gardiner, putsa fönster, påskpynta... Nåt att äta till kvällsmat skulle jag kanske fixa? Ja, jag skall nog inte bli rastlös i kväll heller.

Ni då? Vad pysslar Ni med i kväll?

Update 20.47: Hahaha, orken tod slut! Skrivjobbet tog för lång tid. (Krånglande skrivare, mallar som fattades mm.) Men påskpyntet är upphittat och intaget, dukarna är på, kvällsmat äten, gardinerna framplockade... Resten får vänta tills i morgon!

5 kommentarer:

  1. Tvättar.. haha... och joggar. Och käkar lammstek (ja, jag vet - inte påsk än. men det blir en till under påsk)

    Byta gardiner hoppar jag över. Pyntat har jag gjort.
    Lite sugen på nåt pyssel är jag allt. men vad? Hmmm...

    Kanske en stund på ritplattan bara...

    SvaraRadera
  2. Då borde Buster och jag göra varandra sällskap :-)

    SvaraRadera
  3. Det var mycket på en dag! Vi tjuvstartade påsken i lördags.
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Linda: Full rulle där också! =)

    Fia: Hur då mear du? Ligga inne i värmen och ha tråkigt? ;)

    Erika: Ja, det blev lite övermäktigt... Erkänner.

    SvaraRadera
  5. Läser lite bloggar och slappar. Är helt slut efter ett spinningpass. Ska snart sooooooova! :-)

    SvaraRadera