onsdag 25 april 2012

Hallå där!!

Fejjat runt som en galning har jag gjort nu ända sen jag kom hem från jobbet. Slitit ur täcken o kuddar ur alla sängar, vädrat dem. Tvättat sängkläder och en hel massa annat, dammsugit och gjort rent i sängar, bäddat rent, dammat, torkat... och nu tog orken slut. För i dag. Jag får fortsätta i morgon helt enkelt.

Nu är det bara mat till morgondagens matlådor som skall lagas och paketeras, duscha skall jag göra, packa in håret måste göras...
Äh, vi hörs i morgon hörrni!

5 kommentarer:

  1. äckligt aktiv... blä... jag kommer från bluraysoffan.

    SvaraRadera
  2. Lite att stå i med andra ord! Själv tvättade jag soffklädseln, täcken och överkast härom dagen. Så skönt att få allt rent och fräscht.
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Det gjorde jag i förgår.
    Tvätta och bädda rent överallt och städa som en tok !!
    Nu har jag fint hemma...ett tag iallafall = ))
    Ha en fin torsdag.
    Kram Helene.

    SvaraRadera
  4. Skönt när det är gjort. Tack så mycket för kramen, kram tillbaka

    SvaraRadera
  5. USch! Glöm inte att njuta av livet också. Här och nu liksom :)

    SvaraRadera