torsdag 29 november 2012

For X-mas

Kolla Linda!
Lova mig att du gör dessa till jul!!



 

 
 

4 kommentarer:

  1. Men så söta! :)
    Åh, har du bott på Sign? Jag har bara sett det utifrån och blivit nyfiken. Vi får kanonbra pris via grannen (595:-/natt) så det var liksom inget att fundera lver. ;)
    Har dock en känsla av att vi kommer att tillbringa så mycket tid vid poolen att vi inte hinner med något annat. Tvärt om jämfört med er alltså. ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, tror det är fyra år sen...
      Fint hptell!!

      Radera
  2. Ok jag lovar.. men inte till julafton. För då ska jag ha rosa/lila klänning och det passar inte. men jag kan göra dom till helgen innan.

    Gissa vad jag tänkte göra den här helgen?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja då passar det kanske inte så bra...
      Eh... kanske snögubbar? Eller adventsljus?

      Radera