söndag 18 november 2012

Söndag

Det var en så go´ kväll i går!
Inbakad fläsklilé och rödvin, soffmys, bra på tv och en massa <3

Nu har jag gjort klart alla jäkla formuleringar. Det är för tjänsten jag sökt. Chefen ville ha in en lång radda med motiveringar om blablabla... En hel massa som skulle sättas ord på!
Lite kul att flera arbetskamrater har erbjudit sig att hjälpa till med formuleringarna, för att de vill att jag skall få den tjänsten! =) Fast jag har ändå suttit och knåpat själv. (Tillsammans med google)
Men nu är jag klar, och skall lägga det på chefens skrivbord i kväll när jag jobbar.

I dag är jag lite trött. Haft bekymmer hela helgen om dottern som varit i Göteborg på nån rockfest. Hon åkte i fredagstillsammans med en killkompis, och det skulle komma hem på natten. Men de fick sova "hos någon" första natten. Sen skulle de kommit hem i natt, men kom på att då skulle de missa sista spelningen (nåt de ville se), så de skulle ta första morgontåget hem. Klockan var över 10 när de drällde in, efter diverse tåg-buss-byten...
Nu skall jag lägga mig och blunda lite innan det är dags att jobba kväll. Börjar inte förrän 15.30, och middagen i dag får bli rester från i går.



Bild från i morse, Curry saknade lillmatte som varit borta hela helgen.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar