tisdag 27 november 2012

Fredagens rosor...



...står nästan lika fina än!

Utanför fönstret, där jag förövrigt hängde upp julgardinerna redan i går (!) regnar det fortfarande. Jag tycket det vore bättre om det kom lite snö nu. Inte metervis som det gjort nu i flera år, utan bara lite lagom sådär.
Vitt och fruset vore bra mycket bättreän grått och lerigt!

Kvällsjobb väntar här om en stund.
I morgon är det jobb till 16 och sen tillbaka till jobbet vid 18 för att äta julbord.
Fullt upp nu, därför jag tog köksfönstret redan i går...

Nu skall jag kika till Er innan jag hastar iväg mot jobbet.
Ha en fin dag hörrni!!

 

5 kommentarer:

  1. Visst är det kul när man får blommor som faktiskt står sig ett par dagar. Hatar när de slokar nästan direkt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är väldig skillnad på olika blommor...

      Radera
  2. Klart julgardinerna ska upp... jag hänger ju inte upp några här hemma.. bara vita med dekorationer löst så kan jag plocka bort dekot sen och köra vitt resten av vintern.

    SvaraRadera
    Svar
    1. jo, men jag jag tycker det var lite tidigt redan

      Radera
  3. Gud så gött med julbord! De lovar snö till helgen hos oss i götet.
    Kram!

    SvaraRadera