torsdag 22 november 2012

Orange tåg och hudfärgade tights

Jag drömmer så mycket konstiga drömmar nuförtiden.
I går natt jagade jag efter flygávgångar som jag hela tiden kom för sent till och missade. Hinder på vägen mot flygplatsen, dikeskörningar mm.
Den andra natten var det tåg, orange tåg som skulle gå 10.22. Och ja, jag missade det också till slut. Det gick från en orange plattform på andra våningen, och bredvid låg den blåa plattformen.
I natt har jag ledat vaken och bara "vibrerat" i ett par timmar...

Några drömtydningar på det?
Vad är det jag håller på att missa? Är det något som håller på att gå mig ur händerna?

Nä, nu skall jag i alla fall lägga mig och försöka sova gott i natt.
I morgon är jag ledig, det skall bli skönt!

Go´natt på Er!!

 
En varning förresten. Använd inte hudfärgade tights.
Och OM du gör det, ha nåt lite längre över, som går ner över rumpan ;)

6 kommentarer:

  1. haha.. jag trodde hon var naken nedtill.. haha..

    Svar: Alltså.. näe.. jag har typ aldrig besökt den sidan... :oops:

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha, ja det ser ju verkligen så ut!
      Kolla där... ett tips!

      Radera
  2. Hahaha, vågar knappt säga vem som besökte min dröm inatt... Eric Saade. Fråga mig inte varför för jag har inte en aning! Minns inget annat än att han var med i den.

    SvaraRadera
  3. Alltså vilken miss av tjejen på bilden. Hon har säkert ingen aning om hur det ser ut. Jag såg inte ens att hon hade tights förrän jag läste texten. Haha! Hon kunde lika väl skippa byxor.
    Jobbigt med drömmar ibland.
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha, nä man får ju hoppas att det inte var medvetet! ;)

      Radera