tisdag 6 november 2012

Tack!

Tusen tack för alla era stöttande och peppande ord och kramar här i bloggen!
Det betyder så mycket för mig, särskilt som jag aldrig visar i riktiga livet om och när jag mår dåligt innombords. Då betyder det så mycket för mig att kunna ventilera här, och när ni stöttar och är otroligt gulliga här!

 
 
 
Nu skall jag ta tag i mitt mående, skärpa till mig och se till att bli en gladare människa.
Jag har roliga saker inplanerat för resten av veckan, så jag kommer garanterat att få skratta och ha roligt...


2 kommentarer:

  1. Alla har vi downperioder. så är det bara. Men man mår bättre om man törs dela med sig med någon.
    Hos mig får maken, dom på jobbet och svärmor ta den biten.

    SvaraRadera
    Svar
    1. För min del är det maken. Och för att han inte skall behöva ta alla skit i hela Västra Götaland måste jag pysa ut lite här också! ;)

      Radera