lördag 17 november 2012

Ledig Lördagskväll!

I kväll har jag första lediga oplanerade helgkvällen sen vi gifte oss!
Det skall bli riktigt skönt att bara slappa... kolla nån film kanske.
Äta gott och ta ett glas vin.
Det enda möjliga är ett eventuellt möte med Royalististiska föreningen*.

 
 
* Fast det är inte så avancerat som det låter ;)
Jag och grannfrun brukar ta tillfället i akt att skåla i bubbel när det är något kungligt att fira.
Och vi kom på att vi inte skålat för Madde och Chris än!

 

4 kommentarer:

  1. Hehe! Alla anledningar är bra. :-D
    Ha en fin lördagkväll!

    Kram M

    SvaraRadera
    Svar
    1. Man får ju ta vara på tillfällena ;) Nu vart det inget möte i går...

      Radera
  2. Va? Inte jobbarhelg tillsammans! Är jag helt ensam om att jobba helg buhuu ;)
    Kan man vara medlem i Royalistiska föreningen på distans? Låter som en förening helt i min smak

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var bara lördaskvällen som var ledig! Lugn o fin nu, jag ska jobba i kväll! (Och i går gjorde jan dag)

      Radera