onsdag 7 november 2012

Onsdags-baileys

Var till en kompis som fyller 50 i dag.
(Ja, Emmas pappa)
Han hade sin fest sent i somras, så det vart "bara" lite tårta i dag.
Och Baileys.
Det var ju fint, inte varje Onsdag man dricker baileys!

Nu sitter jag och är lite sur. I måndags best'llde jag en matta från Ellos, och med expressfrakt skulle jag få den på 48 timmar. Nu har jag fått två mail där det står att den skall komma i dag 15.00. Men inte har jag sen fått nåt sms att den har kommit. Och utan sms kan jag ju inte hämta ut nåt paket.
Jag kan slå vad om att smsét kommer 18.58, för mitt utlämningsställe stänger 19.00

8 kommentarer:

  1. Svar: Haha.. det är därför jag bara vill ha en unge! så jag vet att jag orkar engagera mig till 100%

    SvaraRadera
  2. Hmm.. du kan inte se ordernummret på nätet cå och använda det för uthämtning?

    SvaraRadera
  3. Det verkar inte så.... Får nog snällt vänta

    SvaraRadera
  4. Hahahahahaha f'låt men den var för rolig! Jäkla onge hahahaha

    SvaraRadera
  5. http://www.ellos.se/8 november 2012 kl. 09:05

    Hej! Hör av dig till oss via mail info@ellos.se så ska vi se vad som hänt med din leverans. Mvh Anita

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj vad fint! Jag skickar ett mail när jag kommer hem från jobbet! :)

      Radera