tisdag 13 november 2012

Tipsigt

Här Linda, ett litet tips!




 

5 kommentarer:

  1. Åh - dom var söta.. jag har mina julröda med snöstjärnor på ännu - fast idag föll båda "diamanterna" loss och så har jag spelat sönder höger långfinger. Morr...

    Länken: http://www.julradio.se/
    krånglingar är det inte. Dom brukar börja sända till första advent...

    SvaraRadera
  2. Förresten... är det dina naglar?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, inte är det mina naglar... jag snubblade över dem på Pinterest och tänkte på dig! =)

      Radera
  3. Tänk om man kunde göra så fina naglar! Själv går jag ju inte på manikyr så det blir enfärgat för mig.
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det vore nåt! Själv får jag ju inte ha något nagellack alls på jobbet, men försöker när jag är ledig att ha dem lackade.

      Radera