fredag 14 februari 2014

Blodigt värre

Tackar Gud för talböcker när jag är hemma, orkeslös och uttråkad.
Som ni kanske märkt (?) har jag funnit ett tema. Mord på SPA´n.  ----------------->
Kanske inte det bästa nu när vi skall iväg nästa helg, men vi skall ju varken till Yasuragi eller Stenugnsbaden ;-)
VANN är det säker lugnare!
(På Stenugnsbaden bodde jag förresten för några år sen, och det var rätt lugnt där också.)

Hur som helst så använder jag Storytel, och det är perfekt tycker jag! För 169 kronor i månaden kan jag lyssna på så många böcker jag vill. Annars kan man även välja lösa böcker för 89 kr (en i månaden), bra om man inte lyssnar så ofta.
Man kan göra specis som med spotify, att man laddar ner och använder offline, så drar det inte extra på det mobila bredbandet, om man nu kan koppla upp sig på sitt (eller någon annans) wifi hemma. I iphone-appen tror jag även att man kan växla mellan att lyssna och läsa på skärmen, och det kommer säkert även till android.
Man får gratis prova på i 14 dagar om man vill testa! =)


2 kommentarer:

  1. Bästa med storytel e ju att jag kan logga in på kärlekens konto o vi lyssnar lika mycket för samma pris... Men säg det inte för högt ;) Kramen

    SvaraRadera