fredag 14 februari 2014

Jag måste verkligen vara en bitch!

Kollar fejjan... alla lägger upp fina presenter, blommor, choklad, romantiska middagar... likaså är det i bloggarna, och på instagram.
Här lyckades jag få sonen att stanna hemma precis tillräckligt länge för att äta maten jag lagade åt oss, sen stack han.
Inga presenter, inga blommor, inga kort...

Känner mig som världens ensammaste!!




















Jag har endel att jobba med tror jag. Både som mamma, som hustru och som vän...


Ja, jag vet att jag är patetisk. Men i kväll är det så jag känner. Det blir bättre i morgon.


10 kommentarer:

  1. <3
    Kan trösta med att jag bara fick av yngsta sonen och antagligen mest för att vi bråkar så mycket just nu och han har dåligt samvete ;)

    SvaraRadera
  2. Vet hur du känner dig... Här har maken åkt i väg på nån weekendträff med bääääästaste bäääästaste kompisarna (urk) & jag är bara ledsen & sur. Riktigt kul alla hjärtans dag! Spyr på alla som lägger upp allt var man än tittar.. Fb, Twitter, Instagram

    SvaraRadera
  3. Mina döttrar sa grattis och min son har inte ens reflekterat över denna dag i min närvaro.
    Det gör mig ingenting.
    Jag vet att de älskar mig ju!

    Stor kram till dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo det är väl så... kändes för jäkligt att sitta ensam och ouppvaktad och titta på tv och se alla andras lycka och presenter liksom...

      Radera
  4. Stackare - ingen ska känna sig ensam.. känns det bättre idag???

    SvaraRadera
    Svar
    1. Inte är det synd om mig- jag får skylla mig själv!
      och ja, det känns lite bättre i dag =)

      Radera