söndag 16 februari 2014

På fel dag, men ändå

Nyduschad och go sitter jag här och är lite längtig efter maken. Han är på hemväg, och det skall bli gött att krama honom efter fyra dagar.
Jag har köpt lite plockmat vi kan mysa med sen, och även lite alla hjärtans-saker till honom. Jag blev ju dålig på onsdan, och kunde inte fixa något då, och sen har han ju inte varit hemma =( Jag missade ju även min planerade allahjärtansmysmiddag på onsdagen av samma anledning. Men bättre sent än aldrig!

Nu skall jag fixa till pizza-snittar, göra i ordning krustader med ädelost och rabarberchutney, små "vaddenuheter" med västkuströra och lägga upp ölkorv, serranoskinka, oliver och några spanska korvar.
Yummie!



4 kommentarer:

  1. Gud vad gott det låter! Det vattnas i mun. Han kommer att bli "supersugen". ;-)
    <3

    SvaraRadera
  2. Låter super.. och härligt sätt att avsluta helgen på. Ha det så mysigt....

    SvaraRadera