tisdag 4 februari 2014

Ledig dag

Ja, jag är ju ledig i dag, efter helgjobb.
Alltid skönt med ledighet på vardan, för man hinner med lite mer än på helgen.
I dag har jag både handlat, tvättat och lagat mat. Och ändå haft tid för egentid, med träning och egenvård. Har badat, ansat, lagt lite slingor i håret.


Så mycket träning man kan göra hemma med bara några enkla redskap.
Dessa två är bra böcker, fyllda av tips och ispiration!
Sen har jag ju kommit igång och kör lite grann i gymmet på jobbet, men bra att varva med hemmaträning.





2 kommentarer:

  1. duktiga du... jag tycker hemmaträning är ökentrist... men ibland "måste" man ju... för att jogga räknars inte som hemmaträning.. haha.. då springer jag ju "bort"...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tycker det är DU som är duktig! springa är inte min grej alls

      Radera