onsdag 5 februari 2014

Bra för min hud

Jag har ju använt MaryKay´s ansiktsprodukter rätt länge nu, och  för ett tag sen när de tog slut kände jag att det kanske var dags att byta märke.
I valet och kvalet över vilket jag skulle välja, föll till slut valet på Clarins. Mest för att jag redan använde deras Beauty Flash Balm, och gillar den skarpt.
Jag valde en serie för mogen hud, som skall vara bra mot rynkor. Dagcremen köpte jag i ett paket tillsammans med provtuber på nattcreme och serum.
Sen så har jag köpt en fullstor nattcreme, fast för torrare hud. Bra att kräma på lite extra till natten.
Passade på när jag fick en 20-procentare på Åhlens, annars är det bra att kolla upp på Pricerunner när det gäller såpass dyra produkter, då kan man få det mycket billigare!


2 kommentarer:

  1. Jag snurrade mycket runt Clarins och Biotherm förr, men av en händelse fick jag provat Mary Kay och blev fast. Så sedan några år kör jag MK och är helnöjd, plus att de är billigare än Clarins och Biotherm. Men visst är det kul att byta ibland.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag gillade MK först, men sen var det som att huden vande sig, och vart torr och stram ändå.

      Radera