söndag 31 januari 2016

Söndag kväll då...

Go´kväll på er!

Nu är jobbarhelgen över här för denna gången. Gött, fast det har ändå varit en bra helg. I dag blev jag riktigt rörd när en anhörig öste beröm över mig. Sånt värmer och gör att man orkar ge det där lilla extra!
I morgon har jag en ledig dag att se fram emot. Kickar igång med mammografi klockan 10, sen har jag en hel del handling och ärenden som skall uträttas. Hmmm... en kompis som fyller 50 på onsdag och kassan är som sagt skral. Men jag har en plan och löser det nog bra tror jag.

I dag freebaseade jag loss i köket. inget googlat LCHF-recept alltså, utan jag körde på egen hand.


























Kyckclingfilé som jag lagt i egen marinad över natten, kokta brysselkål som jag kokade i går och som också fått legat och göttat sej i marinad. Champinjoner, och en sås på turkisk yoghurt. Salladen innehöll både olja och fetaost för att få till lite mer fett. Jättegott smakade det!

Ni då, vad har ni haft för er i helgen då?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar