onsdag 11 januari 2012

En sen julklapp!

Nu har jagköpt nya gardiner till köket, handlat till helgen och plockat undan julen. Putsa fönster, hänga upp gardinerna och städa av får jag göra i morgon.



















Jag fick ju ett halsband i julklapp av sambon som jag (harkel) inte var riktigt nöjd med. När jag i mellandagarna skulle byta det, hittade jag inget annat där jag gillade, så jag tog pengarna tillbaka. I dag var jag in på en annan guldsmedsaffär och hittade ett annat, lite dyrare dock, halsband. Så jag la till en slant och köpte det.


Det är Efwa Attlings snygga "From here to eternity"-halsband, och jag är mer än nöjd!

4 kommentarer:

  1. ja det där är jättesnyggt. Förstår att du är nöjd

    SvaraRadera
  2. Såå fint!!

    Kommer vara extra snyggt sen i sommar när Turkiet-brännan infinner sig ;)

    Kram.

    SvaraRadera
  3. lillahon: Visst kommer det att matcha brännan fint! ;)

    SvaraRadera