måndag 9 januari 2012

Köpa tuttar för pengarna?

En kollega tyckte (kanske halvt på skämt, men med en hel del allvar bakom) att jag skulle låta sambon köpa nya tuttar till mig nu.


Sög på den en stund... Jo, men visst har de suttit högre upp, och kanske inte är på top längre.
Men... som de nu är matchar de den övriga kroppens förfall. Dessutom är det inte riktigt min grej. För de åttonde trro jag inte gubben vill göra om dem heller. (Jag menar, vad skulle han då ha kvar att drömma om? ;) Så, jag behåller dem som de är. De får hänga med helt enkelt!



5 kommentarer:

  1. Herregud, så mycket som det kostar kan man flyga jorden runt, tur och retur. Mycket mer välspenderade pengar (anser jag)! :-D

    SvaraRadera
  2. Klokt. Använd pengarna vettigare.

    SvaraRadera
  3. Västgötskan: Helt min åsikt!

    Linda: Såklart! :-)

    SvaraRadera
  4. pengar är till för å rulla , inge fel i schyssta brön heller , allt man gillar är bra!

    SvaraRadera
  5. a-k: Njääeee, köpelökar är inget för mig ändå!

    SvaraRadera