tisdag 3 januari 2012

Proud Åsa

Inget mästerverk, men ändå. Första headern jag lyckats påta ihop alldeles själv!
*Rätar på ryggen och skjuter upp hakan*
Den är ju lite som jag...  glammig(?), fast ändå väldigt basic. Eller grå om man så vill.
Min första blogg hette ju just det, "Glansig yta- Och en hel del grå vardag"
(Googla den, ni som inte minns, eller kanske inte var med på den tiden.)

Förövrigt hade jag stora planer för bloggen till nyår. Tänkte ta fina bilder på nyårsdekorationer, närbilder på detaljer i nyårsoutfiten, maten, dukningen, champagnen mm.
Hur många såna bilder tror ni då jag tog?
Nada!
Däremot är kameran full av  bilder på suddiga människor på ett dansgolv, hytten (Kul bilder liksom!), sambon "utmanande" poserande med ballonger i Kidz Corner, jag med massor av olika drinkar, rökande gamla damer och annat obloggigt.


Men, så slog det ju mig; när vi var på Starbucks så kände jag att jag fick ju ändå leva upp till mitt rykte som flashig bloggare, så jag fotade, som sig bör, både muggen och hela byggnaden.



Äh, skit samma, det är ju nytt år, och jag syns dåligt på bilden, så jag lägger ut en bild på mig (Innan jag hinner ångra mig) Tänk bort det av en kontaktlins som fastnade på julafton (!) rödsprängda ögat, därav varför jag också har glasögonen på, tack.

Och för det andra var det inte bara jag som var lite vissen efter Fredagens festande, även julgranen på färjeterminalen såg lite hängig ut.



Nåja, inte var det mycket att bjussa på, men lite av vårt nyårsfirande fick ni se iaf!



8 kommentarer:

  1. Men vad kul att få se dig...det här var ett bra inlägg. *trycker på gilla-knappen*

    SvaraRadera
  2. vad duktig du är som fixat din header alldeles själv, det skulle jag aldrig klara
    Sv: det är en gröt med havrekli, svartaroniabär och en klick dofilus i :) jättegott
    bamsekramar

    SvaraRadera
  3. wow va snyggt du designat å alldeles själv impad är jag ,jag ber alltid nån annan fixa min blogg å känner att jag vill förnya den nu, kram å gott nytt år

    SvaraRadera
  4. Linda: Kul att du gillar! =)

    ansepanse: Skulle gärna kunna göra något mer avancerat...

    Soffie: Tack detsamma!

    SvaraRadera
  5. men där är du ju ju!
    kul att få ett ansiktet till bloggen fining!

    SvaraRadera
  6. Anna: Passa på att titta, för det är nog första och enda gången! ;)

    SvaraRadera
  7. Snygg design och snygg tjej :-)
    Jag är inte lika modig, men vem vet snart kanske jag också törs visa mig i bloggen.

    SvaraRadera
  8. Lotta: Tack! Modig... eller kanske är jag bara dum! ;)

    SvaraRadera