onsdag 18 januari 2012

Lööööve!!













Jo, för så är det faktiskt!
Just nu leker livet för mig, allt flyter på och ingenting känns omöjligt. Jag har en massa kärlek i min vardag, en underbar familj, fina vänner. Ett bra jobb kommer jag säkert att få när tiden är mogen för det, och det känns som att kolonistugan vi letar efter dyker upp bakom nästa krök på livets stig.
En underbar blogg har jag, som visserligen inte har många läsare, men det gör den ju bara unik! ;)
Och ni som tittar in här ibland är ju de finaste av alla läsare!


7 kommentarer:

  1. Vad härligt det låter! Jag mår genast mycket bättre av att få ta del av din energi. Fortsätt så...

    SvaraRadera
  2. Erika: Just nu känns det som att jag har tons of energi att dela med mig av!! *Skickar över lite*

    SvaraRadera
  3. Men det där låter ju bara hur GREAT som helst. Hoppas det flyter på så ett bra tag...

    SvaraRadera
  4. Vilken underbar känsla! Det gäller att uppskatta det man har. Det är då man är lycklig. :-)

    Inte leta efter det man INTE har.

    SvaraRadera
  5. Linda: Det hoppas jag med... och det KÄNNS så iaf! =)

    Västgötskan: Precis!!

    SvaraRadera
  6. Åååå vad härligt! Alla borde stanna upp & verkligen uppskatta det man har.. Har själv blivit mycket bättre på det..

    Man blir så glad när man läser om din lycka :)

    SvaraRadera
  7. Nyckelpigan: Och jag blir glad när jag kan glädja andra! Som en god cirkel ju! =)

    SvaraRadera