måndag 9 januari 2012

Nu hör jag till de frälstas skara

Jag har förr använt olika sorters mineralpuder/foundations. Och ja, jag har väl gillat dem.Men inte har jag upplevt dem sådär jätterevolutionerande som endel säger att de är.
Men strax före jul köpte jag ett startpaket från i.d Bare Minerals... och nu är jag också frälst! Huden får en sån fantastisk lyster, alla små (?) skavanker döljs, och ändå känns den så lätt.

920 kronor-
Innehåller två nyanser mineralfoundation, en concealer, ett bronzepuder, ett fixeringspuder,
två olika puderborstar som ger olika täckande resultat, en concealerpensel och en dvd.

Kostar lite mer, men det sparar man in på att inte behöva testa olika hela tiden. På Kick´s fick jag också jättebra hjälp att prova ut rätt nyans, vilket ju är väldigt viktigt.

3 kommentarer:

  1. låter bra :)
    Sv: vad bra det låter med sådana skjutförsäkringar :) visste inte ens att det fanns, ska ta och kolla lite på det och prata med J :)
    kramar

    SvaraRadera
  2. Hmmm... kanske jag borde prova också..

    SvaraRadera
  3. ansepanse: Klart mycket enklare!

    Linda: Jag rekomenderar!

    SvaraRadera