onsdag 4 januari 2012

Sambon spelade för 27 kronor i går...

Published with Blogger-droid v2.0.2

15 kommentarer:

  1. Wow !!!!!!!!!!! Ett STORT Grattis till Er :)
    God fortsättning på det nya året.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. men guuuud så roligt. Då förstår jag att ni firar. Så jäkla super... Nu blir det liten stuga va?

    Tänk att sånt verkligen kan hända... Wow

    SvaraRadera
  3. Lotta: Tack! =D

    Linda: Tack! Japp, jag har redan önskat mig en liten stuga tills jag fyller år ;)

    SvaraRadera
  4. Näääääää ÅÅÅÅ fan vad mkt GRATTIS!!!!!

    SvaraRadera
  5. What?? Allvarligt?!
    Stort grattis! :-)

    SvaraRadera
  6. Ååååh, STORT Jättegrattis till er :) Så glad för er skull <3

    SvaraRadera
  7. Västgötskan: På fullaste allvar... Tack!

    Annika: Tack vännen!!

    Ejmis: Tack!! :-)

    SvaraRadera
  8. Åååå jisssses, grattis!

    SvaraRadera
  9. WOOOOOW! GRATTIS! Nu trillade polletten ner. Trodde du skämtade... Sorry! Shit vad roligt! Hipphipphuuuuurra för er! Kram

    SvaraRadera
  10. Nyckelpigan: Jag kan skämta om mycket, men denna gången var det sanning! =)

    SvaraRadera
  11. HERREJÄKLARS!!!! Massor av grattis till er vännen!!

    <3

    SvaraRadera