måndag 30 september 2013

Bekännelser

Jag måste ha ett utseende/sätt som inbjuder folk till att öppna sig.
I lördags kom jag i samspråk med en kvinna, som är väldigt känd. Hon var väl inte sitt nyktraste jag. Och rätt var det var så satt vi tätt, förtroligt, och plötsligt bekände hon bra mycket mer än vad hon kanske borde ha gjort. Lite senare avböjde jag när hon ringde upp sitt X, också han väldigt känd, och sträckte över luren till mig för att "jag skulle skämta med honom".
Till sist tog hon sina apsnygga skor i handen och vinglade iväg...

Roligt var också när  hon i går skrivit om dagen/kvällen i sin blogg (Jo, hon bloggar också)
Visst, de apsnygga skorna och kläderna var på bild, men annars så lät kvällen en aning "förskönad" ;)

5 kommentarer:

  1. Ååååhh!! Ska vi dricka lite gott och skvallra lite om alla kändisar?! *älskar* Haha!!

    SvaraRadera
  2. Åh, vilken teaser du är! ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vet... men vill ju inte outa någon här! ;)

      Radera