torsdag 19 september 2013

Långledig

 
 
 Slutade redan klockan två i dag. Så skönt! Och ännu skönare är att jag har en långledig helg nu, och skall inte jobba förrän Måndag kväll!!
Nu i kväll har vi varit uppe hos mina föräldrar. Mamma fyllde år i helgen, så vi firade henne i dag.
Vi fick också med oss en bänk att ha på balkongen, perfekt!
 
Kolla bilden förresten, jag hämtade lyktorna i dag och testar nu ett med doften Purple Blackberry Fig. Doftar underbart, och det är jättehäftigt när den ändrar färg!
Lyktorna heter Air Wick Black Edition doftljus och jag har fått testa dem eftersom jag är medlem på Buzzador. De finns att köpa i mataffärerna, kostar runt 50 kronor, men då räcker de väldigt länge!
 
 

9 kommentarer:

  1. Häftigt att de ändrar färg! Jag vill gärna veta var du köpt dem och vad de heter.
    <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, la till det i själva inlägget =)

      Radera
  2. Ja visst är dom coola... och den luktar ju underbart.

    SvaraRadera
  3. Ja visst är dom coola... och den luktar ju underbart.

    SvaraRadera
  4. Ser ju asballa ut! *vill åsså ha*

    :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Snygga, balla, coola och luktar gott! Kuta o köp!!

      Radera
  5. Spännande, jag har hämtat ut mina i dag!!

    SvaraRadera