måndag 30 september 2013

Material girl

 
Jag brukar ju alltid predika om upplevelser itsället för saker, om att fånga nuet, njuta av det man har och inte snegla över staketet. Om att njuta varje minut och bla bla bla...
 
Men när det kommer till handväskor lever jag inte som jag lär.
Det är min passion, och alla har vi våra laster!
 
Detta är skönheten jag köpte i helgen. Till slut. jag väntade, funderade, svettades, trånade och sov på saken. Sen köpte jag den.
Den kommer från Adax, och kostade 1999kr. Men till mitt försvar så hade jag en 20%-kupong också...
Skall också tala om att maken i ett tidigt skede erbjöd sig att köpa den till mig, men jag avböjde, och köpte den själv dagen efter.
 
Men hur den gör mig lycklig!! Jag har nästan sovit med den i sängen ;)
 

2 kommentarer:

  1. Skitnsygg.. och svindyr. Men det är ju så ibland. Man bara mååååste...

    SvaraRadera