söndag 8 september 2013

Jodå, jag lever

Vi landade på Landvetter i går natt strax innan 03. Var hemma vid 5-snåret, och vaknade ändå redan klockan 9.
sen var det upp-packning, tvätt, vattning vi stugan och lite annat som gällde.
På kvällen blev det en oväntad grill/partykväll med grannarna och två andra vänner, och vi kom inte i säng förrän vid 2. Vädret är ju ruskigt fint! Så underbart att komma hem till.
I dag är jag alltså rätt mör...

*********************************************************************************





Men ni vet ju hur jag är? Ni känner väl mig vid det här laget... ;)
Så ni blir väl inte förvånade när jag talar om att vi just bokat en rockhelg i Varberg?
6 December åker vi dit, går på Pretty Maids och bor två nätter på Hotell Fregatten

Nu blir det utkörningspizza och en film!

4 kommentarer:

  1. Välkommen hem...

    och vilken kul spelning ni har framför er.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp, älskar dem!
      Såg (och träffade!)ju Ronnie i Berlin, och.... I´m in lööööve!!

      Radera
  2. Välkomna hem!

    Är inte ett dugg förvånad vännen att ni bokat in nytt äventyr. Ni är grymt duktiga på att göra roliga saker tillsammans! :)

    Roligt att ha något att se fram emot!
    kram.

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja, det måste man ju göra, annars är det ju inget roligt att bara gå hemma i vardan lixom. Och nu behöver vi lite extra...

      Radera