torsdag 26 september 2013

Dan före dan

För i morgon bär det av ner mot Göteborg!!

Det skall bli så underbart med en helg där, fylld av böcker, författare, bubbel, god mat, mingel, drinkar, kärlek, shopping, skratt...
Vädret verkar bli fint det också, och det är ju alltid skönt.
Sen att jag har rabattkuponger på både Kicks, KappAhl och Åhlens gör ju heller inte saken sämre ;)

På tal om shopping.
Jag måste köpa en nu mascara!!
Maybellines som jag alltid använt, har slutat att säljas, så jag behöver era tips!!
Vattenfast, kolsvart och den måste "bygga" bra. Inte får den smula heller.

3 kommentarer:

  1. oj det föll på vattenfast. Det använder inte jag...

    Alla lovprisar ju kanebos vattenfasta. Jag har inte testat. Har ägt en vattenfast. Den köpte jag till mitt bröllop (och en kompis som gifte sig tre månader före oss ) Så den är long gone...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag kan inte låta bli att gnugga ögonen typ... så vattenfast är ett måste!

      Radera
  2. Jag köper Lumenes mascara. (Inte vattenfast dock). Men den är superbra och varken flagar eller lämnar svart under ögonen.
    Hoppas nu att helgen blir precis så bra som du önskar! :-)
    Kram!

    SvaraRadera