måndag 16 september 2013

"En oväntad sak blev inbokad""

Jag brukar ju alltid åka ner på bokmässan. De senare åren har maken varit med och vi har bott över och gått till Parkbaren (Elite Park Avenues bar)på kvällarna. För oss lantisar är det en stor händelse att kunna gå och mingla runt, och prata med, alla kändisar! ALLA som kommer till bokmässan går ju verkligen dit, och det är bara så kul!
I år har jag tänkt att det blir ingen bokmässa.... jag jobbar den helgen, och var lite snål med semesterdagarna. Hotell måste man ju också boka väldigt tidigt till den helgen, det är största helgen i Göteborg.
Sen så i går satt maken och kollade runt, bara för skojs skull, på olika hotellsighter...
Så ropar han till mig att komma till datorn. Han har hittat ett rum, just på Elite Park Avenue, hela helgen, skapligt billigt. Ett rum kvar alltså, måste ha blivit ett återbud!
Så, ja, nu har jag tagit semester ;)

Vilken helg vi kommer att få!!





2 kommentarer:

  1. Härligt...det måste ju varit tänkt åt er...

    Vilka snyggskor du traderade. Och dom såg sjukt sköna ut också...

    Hmmm... en svärson som är jämngammal...tja... knepigt...svårt...men det kanske funkar bra. Eller också inte.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst måste det ha varit menat åt oss!?
      De VAR sköna! ;)
      mmm... lite väl gammal...

      Radera