torsdag 23 maj 2013

Genialiskt om du frågar mig

I morgon börjar konserten på Stadion klockan 18.30, alltså bör vi vara där redan vid 18.00.
Vi är uppe med tåget vid 09.30 och lär vilja ha lunch rätt tidigt.
Alltså lär vi bli hungriga lagom tills det är dags att åka mot Stadion.
Vi har väl travat runt på stan hela dagen, och bör nog tillbaka till hotellet för dusch och upp-piffning också... Svår ekvation.

Så jag täkte till!
Jag tar med en (liten, mjuk) kylväska i resväskan. I den skall jag packa med oliver, kronärtsskockor, brieost, kex, cocktailtomater, ölkorvar,parmaskinka, salami, brödpinnar och hemmagjorda små pizzaslicear. Det kommer jag att duka upp på stora medhavda papperstallrikar tillsammans med lite bubbel på hotellrummet, och vi kan äta samtidigt som vi gör oss i ordning, alla fyra!

Maken rynkade först på näsan, och tyckte att jag känns snål. Men visst är det bra?! Vi äter, myser, fixar oss och har det gott, istället för att stressa och sen leta efter nånstans att äta!


 
 
För hur mycket hade inte bara en liten plockbricka med roomservice kostat?

1 kommentar:

  1. Det låter jättemysigt tycker jag! ;-)
    Hoppas att ni får en kanondag och kväll!
    <3

    SvaraRadera