lördag 4 maj 2013

Livsnjutare



Ja, det säger många att maken och jag är... och kanske har de rätt?


***

Köpte en likadan palm och satte i växthuset (aka Palmhuset) också. Plockade lite nere vid Solsidan, men det blåser i dag. Bestämde oss för att vi inte kan bestämma oss nu var vi vill ha ett nytt äppelträd, så vi väntar. Det går ju att sätta i höst också.
Så vi åkte hem hit, fixade till med denna palmen, planterade en sälg i en stor kruka ute (Hoppas det funkar!)

Hann aldrig med bolaget, så jag gör som Ting, blandade oss varsin Cosmopolitan istället! ;)

4 kommentarer:

  1. klart man ska vara livsnjutare... det är vi med... hur skulle man annars orka

    SvaraRadera
  2. Ljuvligt!
    Det ser så mysigt ut. Jag har inte hunnit plantera blommorna i min balkonglåda ännu men dom är inköpta och plantering blir det imorgon när vi kommer hem från vårt lilla lantställe. Sen vill jag också ha en Cosmopolitan på ballen!
    Man måste försöka njuta av livet för vad är annars meningen med livet?

    SvaraRadera