tisdag 21 maj 2013

Hjäääälp!!

Vi är ju ett gäng lantisar som skall upp till Stockholm till helgen.
Fredag kväll skall vi stå och hoppa (plaska?) på Stadion.
Men Lördag då? Vi skall äta på Koh Pan Gang på söder, men sen då? Vi känner inte till uteställena i huvudstaden... (Jag har varit på Golden Hits, någon kvar som fortfarande minns? ;)
Vi vill ju inte stå i kö i åtta timmar, vi vill ha lite roliga människor att titta på, inte FÖR flashigt (För då blir vi bortkomna), bra musik...
Efter att ha letat runt lite på nätet så hittade jag Kellys på söder, alldeles vid Medborgarplatsen. Nära och bra, verkar va bra musik... men hur är det annars då? Fullt redan klockan 22, eller inget tryck alls? Är det ett "inneställe"? Fullt av 23-åringar bara? Eller kommer vi att platsa?














Update: Jag har fått en hel massa tips på facebook; Embargo, Judiyh, Bertil, Hilton Eken Bar, Big ben, Debaser, Medusa, Snaps, Kvarnen... Bra tips? Vad tycker ni?

4 kommentarer:

  1. Oj, oj Stockholm är inte mitt område tyvärr, så jag kan inte hjälpa dig där. Men du verkar ha fått tips så...
    Hälsa John Bon från mig, för du är väl groupie och träffar honom back stage? Haha! Han är en av mina gamla kärlekar från tonåren. She's a little runaway. Kom och hjälp mig!
    Kram!

    SvaraRadera