lördag 4 maj 2013

Härliga Ledia Lördag!

Jag vaknade redan strax efter 7, pigg och allert!
(En effekt av att jag nu jobbar mer regelbundna tider, och inte gör så många kvällar. Jag har fått mycket gättre sömn!)

I dag väntar loppis, sen hade jag tänkt köpa och planter ett nytt äppelträd nere på Solsidan.
Fast... sen googlade jag runt lite. Och hittade att det inte är bra att sätta ett nytt äppelträd där det har stått ett innan.
Så nu får jag fundera ett varv till först. Kanske jag skall sätta det på en annan plats? Men var i så fall?

 

Jag gillar ju de öppna ytorna i trädgården också. Får nog åka dit sen och gå runt lite och känna in!

4 kommentarer:

  1. Vilken underbar trädgård. Tror som du säger att du får gå på magkänslan. Det brukar bli bäst så.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är underbart! Vårt smultronställe!!

      Radera
  2. jag vill ha ett äppelträd.. men då måste man ju ha minst två- om det inte finns ett till inom nära avstånd...

    Hmm...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Andra i rätt avstånd har vi gott om... och bin!

      Radera