måndag 20 maj 2013

Vilken start!



Sovmorgon.
(Nåja, först grannen vägg i vägg, som 06:34 gormandes tjatatde på sin dotter att gå upp. Sen en annan granne som drog igång borrmaskinen i betongväggen strax efter 7... men annars så sov jag till nästan 10!) Välbehövligt!

I dag är också starten på mitt nya liv.
Äta nyttigare, och INTE ge upp när jag syndar. (För det kommer jag att göra, det vet jag. Utan fortsätta med det nyttiga ändå. Röra mig lite mer i vardagen, köra lite enkla styrketräningsövningar.
Det kommer inte att bli något revolutionerande, men det kommer att fungera i längden då!

Published with Blogger-droid v2.0.6

2 kommentarer:

  1. Då önskar jag dig lycka till.. det här grejjar du säkert.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha, ja, bara maken kan låta bli att äta mackor i tid och otid. Och göra till mej också utan att fråga!!

      Radera