torsdag 2 maj 2013

Jäklar i min lilla låda!

Jag har ju hört talas om "TanCan", BUS-sprayen som skall vara beroendeframkallande bra.
därför blev jag nu jätteglad när den låg i månadens Glossybox-låda.
Den är färgad och skall därför vara lätt att få jämn.
Nu testade jag den (i ansiktet) efter duchen, och jäklar var färgad den var! Jag tror jag skall anmäla mig till auditionen för Cosby2, jag borde platsa in i familjen ;)
Nu hoppas jag bara att denna färgen går att tvätta bort, när den "undre" färgen trätt in.
Annars kommer jag att glädja många på jobbet i morgon!

 

 
 
 

6 kommentarer:

  1. Hahaha!
    Hoppas inte jag får den i Glossyboxen då.
    Jag är vitare än en magnecyl.

    SvaraRadera
  2. Hahahahaha audition för Cosby 2 hahaha ser det framför mig :D

    SvaraRadera
  3. Ha ha, fick min Glossybox idag och har fått en likadan.
    Ska prova den imorgon så får vi se om vi blir två på den där auditionen ;)

    SvaraRadera
  4. Bild, annars har det inte skett ;)

    SvaraRadera
  5. Håller med Krulli; Bild Bild Bild!!! :-P

    SvaraRadera
  6. Jag har inte fått min box än. Jag får återkomma med resultat. Men först vill jag ha bildbevis på dig! ;)

    SvaraRadera