tisdag 28 maj 2013

Lena ben i sommar

Som Buzzador har jag fått tillfälle att köpa en epilator till ett väldigt nedsatt pris, för att kunna testa och buzza om.
Jag har visserligen en gammal, men det var nog hög tid att köpa en ny.
det skall bli roligt att få testa den!

Philips SatinPerfect (HP6579/00) är en Wet & Dry-epilator för hemmabehandling som ger resultat i nivå med vaxning och epilering på skönhetssalonger. Philips SatinPerfect kan du använda på våt eller torr hud både i och utanför duschen. Skonsamt hjälper den dig att avlägsna oönskad hårväxt på ben, armhålor, armar och bikinilinje. Med ett extra brett epileringshuvud hjälper den sladdlösa epilatorn dig att effektivt behandla mer hud i ett enda drag. Det innebär att du på ett par minuter får ett lent och hårfritt resultat. De keramiska pincetterna avlägsnar även korta, tunna och platt liggande hårstrån. En smalare precisionsepilator för våt- och torrepilering av känsliga områden och svåråtkomliga ställen medföljer.




7 kommentarer:

  1. vad bra att få en sån men gör det ont att använda den?

    SvaraRadera
  2. och jag tar min engångshyvel till de få strån som hinner dyka upp under ett år. Inse hur sjukt lyckligt lockad jag är när det gäller benbehåring. :-)

    SvaraRadera
  3. men å! önskar jag kommit med i den, min börjar nog sjunga på sista versen...
    själv ska jag inom kort testa tandkräm som gör tänderna vita - yey!

    SvaraRadera