torsdag 2 maj 2013

What a feelin´

Det var en görbra dag i går.
Och denna i dag blev fan ännu bättre!
Det började med ett mail från chefen, med (Befogat!) beröm. Sen har jag hunnit med en hel massa som kommit efter. Så skönt att kunna "bocka av"!! Fått ännu mer beröm från flera kollegor, och det känns ju jättebra. Jag har hunnit med att ängna mig lite extra åt flera boende, och det känns ju ännu bättre!
Solen skiner, och jag kunde sitta ute och äta min lunchlåda, underbart!
Nu när jag kom hem så har jag suttit på balkongen och ätit ett par mackor och druckit kaffe.
Snart skall jag hoppa in i duschen och använda mig av alla roliga/bra saker som var i Glossyboxen jag hämtade på vägen hem.

Tja, en kanondag helt enkelt!
(När jag kom ut från jobbet hade jag punka på cykeln, men då fick jag mig ju en promenad istället, och nu är punkan lagad.)

 

2 kommentarer:

  1. Skönt när det finns superduperdagar också.. och imorgon är det FREDAG.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det ÄR det! Och jag är ledig i helgen!! Och skall på grillfest i morgon =)

      Radera