onsdag 9 november 2011

Gymma

Min hälsa just nu känns ju som bekant lite sissådär... Lite halsont ena dagen, lite nästäppa den andra. Och så är det bra en dag innan det börjar om igen. Lite lätt huvudvärk också, som kommer titt som tätt.
Jag mår ju rätt bra, men ändå inte. Och så är jag trött mest hela tiden.
Därför har jag ju inte vågat dra igång med träningen. Det känns jättedumt, och jag väntar bara på en efterlysning från gymmet. men jag har inte vågat, känner väl att jag måste bli helt bra först. (Det har jag inte varit riktigt sen vi var i Turkiet.)
Men i dag kommer det alltså smälla!
Jag har proppat mig full med nyttigheter... Multivitamin, grönt te, extra d-vitamin (för att mota den där återkommande vår-depressionen ni vet.), probiotika (Skall vara bra för immunförsvaret).

Sen så skall jag ta cykeln bort mot gymmet. Jag tänker köra lätt, inte följa Reines program (Som det är nästan en månad sen jag fick!!), utan bara känna mig fram lite.
Hur smart drag det är, det får jag väl se om några dagar.

1 kommentar: