onsdag 23 november 2011

Mitt-i-veckan




Då var min ledighet till ända då... jobb 12.30 igen!
Men först lite to do.
Föra över pengar till dottern, föra över pengar till sonen (Jag är inte bara mamma, jag är en levande bankomat också), städa ur kylen (Update: Nä, det hinner jag inte nu, det får jag ta i morgon!), göra rent spisfläkten... Sen så måste jag ut och köpa en ny adventsstjärna också. Den stora till vardagsrummet finns inte att finna någonstans, den är helt försvunnen! Så det blir till att köpa en ny =/  Kul med nytt iofs, men jag har ju typ inga pengar till det!! Blockljus och lite pynt till adventsstaken måste jag också köpa.
Fan, hatar det här med att inte ha pengar!! Kanske skulle ta det där knepet och slänga mina långa boobiesar efter nån rik karl ändå?
Fast, vart skall jag då göra av den gamle? ; )


Hoppas Ni får en fin onsdag hörrni!!

5 kommentarer:

  1. Ha ha... hoppas att du får en bra dag ändå! :)
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Problmet med att ha ont om pengar känner jag igen. Problemet med långa boobisar känner jag också igen!

    Fast du får sluta föra över pengar o du inga egnahar kvar sen. Så snäll ska du inte vara! ;)

    SJälvklart har vi det alldeles utmärkt. Flyttat men stannar i CHiang Mai i 4 dagar till! Mopedhyrning står på agendan för i morgon idag verkar det faktiskt som o det blir regn!

    SvaraRadera
  3. Känner igen mig precis i det där med lite pengar. Jag hatar't! Långa boobisar tänker jag inte ens kommentera.. Mina har varit på ett godståg söderut länge nu.

    Hoppas din dag ändå blir helt ok. Min ledighet tar oxå slut idag kl 16.00 är det dax igen...

    SvaraRadera
  4. Pengabrist suger. Men att köpa nytt är skoj. Ohållbar kombination.

    SvaraRadera