tisdag 29 november 2011

Hej, Åsa heter jag!

Eftersom jag inte har något att blogga om i dag, och snart skall iväg och jobba, så snor jag Gafflans idé.
Alltså, jag åker och jobbar.... Alla (ALLA, även om du råkar snubbla in av misstag, och aldrig kommer att komma hitt till denna lilla vrån av internätet igen!) lämnar en liten kommentar och presenterar sig.
Ett "Hej! Jag heter Sören och kommer får Skåne och vill inte läsa din usla blogg!" duger fint.
Tänk vad mycket roligt jag får att läsa när jag kommer hem i kväll då =)














Har alla fattat?
Bra, då kör vi!

12 kommentarer:

  1. hej, det här är ansepanse :) mig känner du ju lite i allfall
    kramar

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Jag heter Yohanna och bor i Las Palmas.
    Jag är hemmafru och stolt över det....idag ;)

    Hälsningar
    Yohanna

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Jag är LillaHon och jag äälskar din blogg!
    :)

    Pöss & kräm!

    SvaraRadera
  4. hejhopp Soffie från Karlstad här vi "känner" ju varann via bloggen:)hoppas du haft en härlig dag,kram

    SvaraRadera
  5. Hejsan! Mia från Östergötland & "känner" varandra genom bloggen. Att jag älskar din blogg är ingen nyhet =)

    SvaraRadera
  6. Hej jag heter Linda och jag skulle vilja ta ett vinglas (eller två eller tre) tillsammans med dig nån gång! Känns som om det skulle vara skoj. :-)

    SvaraRadera
  7. Hihi! Åh så är det ju Gafflan. :D
    Kram

    SvaraRadera
  8. Ha ha! Inspirerande ord.. ;-)

    Västgötskan här. Från tja... Västra Götaland helt enkelt.
    Första gången jag snokade mig in här via Gafflan faktiskt. :-)

    SvaraRadera
  9. Annika...skåning...kommer hit omåomigen :)
    love you...

    pussåkram

    SvaraRadera
  10. Hej jag heter Fnulan och bor snart i lallaland zzzzzzzzzzzzzzz

    SvaraRadera
  11. Hej jag hetter Krulli och har krulligt hår...

    SvaraRadera