onsdag 3 oktober 2012

Rubrik då!!

Angående det där jag skrev i går...

Först förresten; Tack för alla gulliga och uppmuntrande kommentarer!!

Tyvärr verkar det vara som att stånga huvudet i väggen.
Chefen har visat att rövslickning lönar sig.
Jag kan i alla fall hålla mitt huvud högt. Och alla övriga "är på min sida".
Pratade med chefen i dag, men det gav ingenting alls. Fick rådet av andra att kontakta facket. Men jag vill absolut inte bli "svår" och få "samarbetsproblem"...
Väljer att ligga lågt ett tag och knyta näven i fickan.

Fegt?
Ja, kanske.
Men hellre det än att tjata mig till något chefen inte vill att jag skall ha.
Då går jag hellre på det jag får. Tills jag hittar något annat.

Kanske jag är lite för stolt av mig, men jag vänder hellre hamburgare på Donken än krusar någon som inte ser mina tillgångar! (Jag skulle göra de bästa burgarna!)

2 kommentarer:

  1. Fan vad jobbigt! Och sicken jäkla chef sen då! Man blir ju förbannad på sånt beteende!

    Hoppas verkligen allt löser sig vännen!

    SvaraRadera