måndag 1 oktober 2012

Skinny celebrities

Jag var ju i Göteborg i helgen... Vi hängde i Parkbaren både Fredag och Lördag kväll, och där vimlade det ju av kändisar under bokmässehelgen. (Ja, vi är från landet, och  passar ju på när det bjuds ;)
Det jag ville komma till är hur smala alla är!! Det kom kom en tjej (Ja, hon har en stor krogshow i Göteborg nu) som snek precis förbi mig, och jag höll på att dåna. Nog för att jag sett på tv att hon är smal, men så jäkla smal!! (Det stämmer nog att kameran lägger på  minst 5 kg) Alltså, hon väger säkert minst 16-17 kg mindre än vad jag gör!
Och hon var inte den enda. Alla kända tjejer där var ju lika anorektiskt smala! Små pojkrumpor och knotiga armar vart man än såg. En annan kände sig ju som en elefant ju.

Tur man inte bor i Stockholm, så man slipper stöta på dem alltför ofta!

3 kommentarer:

  1. Men tänk så mycket mysigare vi måste vara att krama för våra karlar än dessa bengetter.

    SvaraRadera
  2. Ha ha ja det är väl FAN att man bor här egentligen! :-)

    SvaraRadera
  3. Mysigt med Göteborg !!
    Ha en fin dag.
    Kram Helene.

    SvaraRadera