tisdag 23 oktober 2012

Jäklar i min lilla låda!



Nu händer här grejer. Snart klart ju!
Det är inte utan att det känns lite skönt... Det har vi ju väntat på sen i maj liksom.

I dag är jag ledig. Välbehövligt efter jobbhelg och skolmåndag.
Men jag har en hel massa skolarbete att göra. Ett stort inlämningsarbete/uppsats som jag håller på med, som visserligen inta skall vara inne förrän vid terminens slut, men det är mycket att bita i. Sen en annan inlämningsuppgift som skall vara inne om två veckor. Den har jag inte ens börjat med än! Till sist så har jag två mastiga kompendier att läsa in till nästa vecka, så det är lika bra att köra igång i dag!
Det känns nu som att lärarna gjorde en lite för mjuk start i början av terminen...

Renbäddning, tvätt, mathandling, dammsugning och lite annat står också på schemat denna lediga dag.
Dessutom har jag huvudvärk, kraxar som en kråka och fryser... bra tajmat va?



 

4 kommentarer:

  1. du har alldeles fullt upp på din lediga dag alltså
    kramar

    SvaraRadera
  2. Ansepanse: Ja, fast inte går det fort i dag, det skall erkännas.

    SvaraRadera
  3. Härligt, vad mycket du hunnit med! Låter som mina "lediga" dagar.. Ledig förresten.. Har döpt om dem till hemmajobba :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fast.... nu hann jag (orkade inte) med allt jag tänkt...

      Radera