onsdag 24 oktober 2012

Jag, en hockefru?



Hösten har verkligen visat sig från sin bästa sida här i eftermiddag.
(Denna bilden tog jag dock för ett par veckor sedan)
Stor synd och skam att jobba innomhus då! Dessutom satt vi på utbildning för ett nytt dataprogram hela eftermiddagen.

Nu har jag kollat på Berg flyttar in, hos Henke Lundqvist.
Som han bor alltså!! Såg ni? Vilken terass!
Undrar om maken här är för gammal för att bli hockeyproffs..? Jag menar, om han värkligen lägger manken till och tränar...



 

5 kommentarer:

  1. Fast tänk vad mycket han skulle vara borta... solsidan är nog mer lagom

    SvaraRadera
  2. Ja, men jaaa! Och så sympatisk och trevlig han verkar vara. Jag skulle inte ha något emot den utsikten.

    SvaraRadera
  3. Åh, missade avsnittet. Var det bra?? Nu har jag ju aldrig träffat din man men det går säkert! ;-)

    SvaraRadera
  4. Terass? Vilken terass? Det går ju inte att titta på något annat än den snygga karl´n! Haha! :-D

    SvaraRadera
  5. Terassen.. WOW! Såg ni tv:n som hängde där ute? Sinnes =) Vilket kap den frugan har gjort, grattis till henne & till din make - ge honom ett par skridskor. Så länge man lever är allt möjligt hahaha

    SvaraRadera