fredag 12 oktober 2012

Bröllopstårta...



...bjöd mina gulliga arbetskamrater mig på i dag. Jag (Nej, vi!) fick även presentkort på Cervera, perfekt!

Nu skall jag hoppa in i duschen och sen försöka göra mig lite vacker.
En helkväll med dessa grabbar väntar =)

 
Vi skall åka buss, tillsamman med ett par kompisar, ner till Göteborg och Scandinavium.
Eftersom det inte ingår någon mat, och tiden är lite knapp, så har vi köpt med lite sallad och vin att gotta oss med på bussen.
Tror det blir en kul kväll!


 

7 kommentarer:

  1. Åh, det låter hur trevligt som helst. Tur att ni fick grunda med lite god tårta innan bussresan då, den såg fantastiskt god ut. Mums!
    Ha en mysig helg!

    SvaraRadera
  2. Gud så tjusig. Wow

    ha det så kul ikväll.

    SvaraRadera
  3. Oj så fin! Den hade jag gärna satt tänderna i =)

    SvaraRadera
  4. Camilla: Ja, tårtan var jättegod! Med passionsfruktsmousse

    Linda: Ja, det var en toppenkväll!

    Nyckelpigan: Ja, den gick inte av för hackor...

    SvaraRadera
  5. Vilken fantastisk bröllopstårta! Måste ha smakat underbart!
    Vilken kul resa. Jag tror att ni får det riktigt bra.
    Kram!

    SvaraRadera
  6. Hej tjejen!
    var inte igår.Tänker försöka mej på att blogga igen så får vi se var vi hamnar:)Grattis till giftermålet!!! KUL!!!

    SvaraRadera
  7. minagladadagar: Deen smakade fint! Och resan blir nog bra den med ;)

    Annsingen: KUL!!

    SvaraRadera