söndag 14 oktober 2012

Vilken glad överraskning!

Jag är uppe och testar att baka lite gott frukostbröd.
(Måste ju leva upp till rollen som en god hustru ;)
Testar en annan sorts filmjölkslimpa denna helgen. Blir den bra lägger jag ut receptet sen.

Kollade kommentarerna här, och fick en glad överraskning!
Annsingen har börjat att blogga igen!!
Hon är en gammal bloggkompis sedan då jag började att blogga, men nu har hon inte bloggat på flera år, så det skall bli så kul att ta upp bekantskapen igen!

 
 
 
I dag är det väldigt grått och regnigt här, och det passar mig ganska bra.
En hel massa som skall läsas innan skolan i morgon och vardagsrummet skall bli höstfint. (Ja, jag är sen med det, jag vet!)

4 kommentarer:

  1. Men gulle!!! Ja nu ska vi blogga igen ..hejja hejja!

    SvaraRadera
  2. Annsingen! Det ser jag fram emot! =)

    SvaraRadera
  3. Nämen jösses så ambitiöst. jag sover på mornarna jag istället. haha...

    SvaraRadera
  4. Linda: Jag sov till nästan 8.30... inte illa ändå! =)

    SvaraRadera