onsdag 8 juni 2011

Full fart!

Har ni kollat in länkarna till mina favvobloggar här till höger?
Ferfekt att man kan se när någon uppdaterat!
Jag använder det särskillt när jag kollar i mobilen, och det är seeegt att logga in på bloglovin´.
(Ett litet tips ;)

Är det någon jag missat att lägga till?
Hojta bara till i så fall!

Här hemma håller jag på med finliret inne, grabbarna sätter upp partytältet ute.
Bäst att fortsätta, så vi blir klara... jag är ju iofs ledig hela dagen i morgon, men det är gott det som är gjort. Jag har en massa mat som skall förberedas i morgon också!

3 kommentarer:

  1. visst är blogger toppen?? :)

    SvaraRadera
  2. Anna: Blogger is tha shit!!

    SvaraRadera
  3. Jättebra funktion, den måste jag kika på lite mer ingående. Tack för att jag får vara med på din lista :)
    Kul med kalas men det är jobbigt att förbereda. Hoppas att du får hjälp.
    Hälsningar och ha det så roligt på kalaset.
    Hälsningar
    Yohanna

    SvaraRadera